Ne vedem joi la Romanian Business Leaders Summit #6

 

Până aflăm What’s next? mai este puțin.  Vor fi 2 zile intense cu întrebări și răspunsuri pe măsură, cu emoție, dar și cu voie bună.

Pentru a te bucura de tot ce ți-am pregătit am strâns laolaltă informațiile logistice utile pentru o bună desfășurare a evenimentului:

 

Înainte să pleci de acasă

  1. Descarcă din App Store (iOS) sau Play Store (Android) aplicația TOPI .

Codul de înregistrare este: rblsummit2017

Utilizarea aplicației facilitează interacțiunea participanților la RBL Summit 2017 și accesul la informații valoroase. Detalii vei găsi și în broșura Summitului la pagina 65.

  1. Setează-ți pe GPS coordonatele locului de întâlnire: JW Marriott Bucharest Grand Hotel – harta este disponibilă aici. 
  1. Dacă vii cu mașina trebuie să știi că parcarea hotelului are un tarif de 50 lei/zi (TVA inclus).
  1. Dacă alegi alt mijloc de transport, seara vei putea folosi serviciul VMS. Vom pune la dispoziția ta 4 mașini care te vor lua de la hotel și te vor conduce la destinație. Detalii la registration desk.

 

Ajungi cu bine la hotel, aici te vor întâmpina organizatorii care te vor indruma spre locul unde te înregistrezi.

  1. Înregistrarea va avea loc între 8:30 și 9.00 în zona de check-in, amplasată la etajul 1, la intrarea foaierului Grand Ballroom, în fața sălii Ploiești. Direcționalele te vor ghida spre destinație.
  1. Ecusonul îl vei primi pe baza codului de înregistrare pe care ți-l vom trimite mâine, 1 martie, de pe platforma myconnector.ro, cu titlul „Codul tău de acces – RBLS 2017”. În cazul în care nu primești codul de acces te rugăm ne scrii la adresa mona.gheorghe@rbls.ro. 
  1. Dacă ai nevoie de căști pentru traducerea discursurilor ce vor fi ținute în engleză, le vei putea ridica de la recepție pe baza unui document de identitate (CI, pașaport, permis auto).
  1. Lista participanților la eveniment o găsești aici.
  1. La 9 fix dăm startul dezbaterilor care vor urma această agenda.

Pentru discuțiile informale îți punem la dispoziție pauzele de cafea, prânzul și cocktailul de la finalul zilei.

Dacă tot am pomenit de prânz, trebuie să știi că va avea loc în restaurantele Champions Sports Bar și JW Steakhouse.

  1. Proiectele RBL iau naștere la Summit.

Dacă ai o idee de proiect ce corespunde uneia dintre direcțiile fundației: Antreprenoriat, Educație și Bună Guvernare, vei avea la dispoziție flipcharts pe care să o treci.

Vineri, 3 martie, după prânz, vom începe sesiunea de proiecte cu pitch-uri de 3 minute. Doar membrii RBL pot iniția proiecte, deci ei vor susține pitch-urile. La finalul lor, toată lumea votează și alegem 5 idei. În partea a doua a sesiunii de proiecte, lucrăm în echipe, definim proiectele, iar la finalul Summit-ului partenerii principali vor alege proiectul pe care vor să îl susțină cu 1.500, 1.000, respectiv 500 de euro.

  1. Pe parcursul întregului eveniment, pentru orice întrebări și informații, îți suntem la dispoziție la desk-ul de înregistrare sau poți contacta unul dintre organizatori sau voluntari. Îi vei recunoaște după ecuson.
  1. În timpul pauzelor de cafea/prânz vom mai reorganiza sala Grand Ballroom, de aceea te rugăm să nu lași obiecte personale în sală.

 

Te așteptăm cu drag!

Meniu