Jean Dumitrescu
Jean Dumitrescu este profesionist cu peste 20 de ani de experiență în domeniul financiar-operațional, distribuția produselor de larg consum, logistică, transport și managementul obiectivelor. Din 2006 face parte din echipa AQUILA, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova. În cadrul companiei a coordonat departamentul financiar timp de 14 ani, ocupând poziția de Director Financiar iar în prezent ocupă funcția de Director Relații cu Investitorii. În perioada 2004-2006 a ocupat poziția de Manager de Relații Corporate în cadrul ING Bank iar anterior, 2001-2004 a fost controlor financiar în cadrul Diviziei de Explorare și Producție la Rompetrol, având expunere internațională.
Raluca Chișu
Dan Petre
Andrada Mazilu
Ionuț Georgescu
Diana Stafie
Mihaela Ciuraru
Ilinca Berinde
Magdalena Caramilea
Magdalena Caramilea este Director de Sustenabilitate în cadrul Grupului Autonom și are ca principale responsabilități dezvoltarea sustenabilă a companiei, raportarea non-financiară și planificarea scenariilor aferente, fiind activ implicată și în comunicarea cu investitorii și extinderea conștientizării impactului în mediu și societate, în rândul colegilor și partenerilor de business.
Adeptă a sustenabilității în viața de zi cu zi, acasă și în afaceri deopotrivă, este pasionată de oameni și de natură, folosind călătoriile ca modalitate de a înțelege lumea și de a se implica în diverse proiecte umanitare. Având „Evoluează zilnic” ca valoare de bază și proces de învățare continuă, Magdalena a ales în ultimii ani diverse sisteme de formare, națională sau internațională, printre care un program de “Financial Markets” la Yale University, „Fast Track MBA” la BISM (Bucharest International School of Management), „Sustainable Strategies” by Stanford School of Business și programul „Guveranță Corporativă care creează Valoare” dezvoltat de ENVISIA Boards of Elite în parteneriat cu BVB.
Magdalena este certificată drept INTERNATIONAL SUSTAINABLE BUSINESS® Specialist de către IASE, specializare completată și de alte programe specifice cum ar fi „Green, Social and Sustainable Bonds” sub egida IFC Green Bond Technical Assistance Program (GB-TAP), Rotterdam School of Management sau GRI Reporting and Standards.
Steven D’Souza
Steven D’Souza este Senior Client Partner în cadrul Korn Ferry ce are sediul în biroul din Riyadh. Este educator, coach, consilier, speaker și autor de bestselleruri premiat la nivel internațional, care a lucrat pentru cele mai importante școli de afaceri și corporații din lume pentru a proiecta intervenții de transformare a capacităților de leadership pentru cadrele superioare și pentru segmentele cheie de talente.
Are o experiență globală în diverse industrii și a lucrat în domeniul resurselor umane, leadership și managementul talentelor, incluziune și diversitate, dar și dezvoltare organizațională.
Înainte de a se alătura echipei Korn Ferry, Steven a ocupat funcția de Director Global al Leadership-ului, Dezvoltării Executive și Coaching-ului pentru o companie FMCG la o companie de bunuri de larg consum, sprijinind compania în cea mai mare transformare din industrie. Steven a lucrat, de asemenea, cu directorul general adjunct și cu echipa comercială globală a unui ziar internațional de mare tiraj, ajutându-i în procesul de transformare de la tipăritură la digital și cu o bancă globală în transformarea culturii și valorilor, înființând o academie pentru directorii lor generali la nivel global. Anterior, a ocupat funcția de șef al Departamentului de Dezvoltare a Afacerilor Interetnice și vicepreședinte la o bancă de investiții de top la nivel mondial, Wealth Management EMEA, precum și la o bancă de retail la nivel mondial, în calitate de șef al departamentului de incluziune și diversitate pentru Regatul Unit, unde a înființat mai multe grupuri de resurse pentru angajați de succes și a dezvoltat strategii și politici privind dezvoltarea afacerilor interetnice.
Totodată, Steven a fost Associate Fellow la Said Business School, Universitatea din Oxford, Executive Coach și consultant pentru INSEAD, profesor asociat și Executive Fellow pentru IE Business School și membru al Duke CE’s Global Educator Network.
Fady Chreih
Fady Chreih este CEO al Rețelei de sănătate REGINA MARIA, lider în piața de servicii medicale private din România. Totodată, din anul 2018, este Chairman of the Board of Directors al MediGroup, liderul pieței de servicii medicale private din Serbia.
Alături de cei peste 11.000 de angajați și colaboratori, Fady Chreih este adeptul dezvoltării unor organizații sustenabile și responsabile, având ca bază o cultură organizațională solidă.
În ultimii ani, Fady Chreih a devenit tot mai implicat în promovarea accesului echitabil la o educație de calitate, din 2016 fiind membru al board-ului Teach for Romania.
Fady a urmat mai multe cursuri la Harvard, Stanford University, precum și INSEAD și London Business School.
Marco Badea
Sergiusz Sawin
Antreprenor, business executive, consultant, viticultor.
Cofondator și prim-vicepreședinte al The Heart – European Venture Studio, unde a ocupat poziția de Head of Operations, supervizând și dezvoltând serviciile oferite clienților corporativi. Este, totodată, Cofondator și fost CEO al Innovatika – companie de consultanță în inovație, înființată în 2004.
În ultimii 20 de ani, a condus zeci de proiecte de consultanță în domeniul strategiei și inovației în Polonia, Europa de Vest, SUA, Orientul Mijlociu și Asia de Sud-Est. Înainte de acestea, a acumulat experiență ca manager de brand în una dintre cele mai mari corporații FMCG, supervizând dezvoltarea de produse inovative. A fost, de asemenea, speaker la prima ediție a TEDx Varșovia.
Din 2020, s-a concentrat pe înființarea de noi oportunități de business în colaborare cu companii mari. Este și expert al Comisiei Europene în domeniul Achizițiilor Precomerciale (PCP), expert și speaker în cadrul programului Academy of Innovation Managers, organizat de Agenția Poloneză pentru Dezvoltare Antreprenorială.
Absolvent al studiilor doctorale la Colegiul de Management și Finanțe al Școlii de Economie din Varșovia, unde activează ca profesor vizitator și coordonator academic la numeroase programe MBA, inspirând studenții cu pasiunea sa pentru aplicarea metodelor inovative în construirea startup-urilor și implementarea ideilor de afaceri. Recent, a primit un premiu pentru cel mai bun lector în cadrul programului MBA pentru Startups, organizat de WSE.
Din 2013, sprijină, de asemenea, dezvoltarea podgoriei familiale, Widok Wojszyn, situată lângă Kazimierz Dolny, în estul Poloniei.
Alin Ușeriu
Victoria Zinchuk
Victoria Zinchuk are peste 27 de ani de experiență profesională, inclusiv aproape 10 ani în funcții de conducere în cadrul BERD. Are un istoric solid în crearea, structurarea și implementarea tranzacțiilor de investiții în diverse sectoare din regiunea BERD. Victoria are, de asemenea, o experiență practică vastă și de succes în conducerea dialogului politic, dezvoltarea și implementarea strategiilor sectoriale și de țară, precum și reprezentarea BERD cu autoritățile guvernamentale, omologii de afaceri și mass-media.
Înainte de a fi numită Director pentru România la 1 septembrie 2023, Victoria a fost Director Regional pentru Europa Centrală, acoperind Croația, Slovenia, Ungaria, Cehia și Republica Slovacă.
Marius Ștefan
:Președinte Romanian Business Leaders / CEO Autonom
Eugen Cojocaru
Felix-Lucrețiu Pătrășcanu
Sergiu Neguț
Alina Burlacu
Alina Burlacu este Directorul General al Fundației Romanian Business Leaders, vocea și vehiculul de acțiune al aproximativ 400 de antreprenori, intraprenori și lideri din mediul privat de business pentru construcția unei Românii în care generațiile viitoare să își dorească să trăiască. Înainte de acest rol, Alina a fost coordonator al Summitului Romanian Business Leaders și Community Manager în cadrul aceleiași organizații.
Alina a participat ca voluntar, mentor, membru al juriului sau membru al board of advisors în cadrul mai multor programe precum Future Makers, Social Impact Awards, Tranformator, Consolid8, etc. În perioada iulie 2018 – iulie 2019 Alina a fost curator al Global Shapers Bucharest Hub, parte a Global Shapers Community, o inițiativă a World Economic Forum. Ca membru al acestei comunități globale de young professionals, Alina a coordonat de-a lungul timpului proiecte precum Shaping Conversations și Shape Europe & Eurasia 2021.
Alina este absolventă de Științe Politice în cadrul Universității București și Administrație Europeană în cadrul SNSPA, având și 2 masterate în Spațiul Public European și Analiză și Soluționare de Conflicte, ambele la SNSPA.
Este pasionată de învățare, în acest moment se află în cadrul unui program de formare în coaching și se implică cu drag în proiecte ce țin de educație, cât și de sănătate mintală.